Sunday, April 25, 2010

Before Golden week

Clear water! Paradise-1

check-out dive brifing: Sandra

A lot of Thailand divers check-in this morning.
It's really clear water our Paradise-1. Try to dive your self once.
We saw Figered Dragonet.
Sipadan group was watching Barracuda's tornado!!
Weather:Sunny
Sea condition:Good
Water temp:28℃
Dive guides:Froilan,Rika,Sandra,Andyrian,Fauzy


今朝たくさんのタイ人ダイバー達がチェックインされました。
今日のパラダイスはとっても透明でした! 是非一度セルフダイブでどうぞ!
イッポンテグリを目撃しましたよ~~~~
シパダンチームはバラクーダのトルネードにまかれました。
興奮の後マブールへ戻ってきましたよ。

No comments:

Post a Comment