Wednesday, December 29, 2010

Latest Weather

Allan Santa came Mabul.....

How's your Christmas?? We had a good party in Restaurant.
anyway,we should report latest weather,because longtime didn't up load...
Water tempratures 27-28℃, It's sunnyday in this few days.
Visibility also not bad. Sipadan 18-20m, Mabul is 12-15m,sometime no good vis.
We'll busy end of this year as usual.
Thank you choosing and coming our resort !!!

皆様のクリスマスはいかがでしたか? 私達もレストランでのパーティで盛り上がりました!
最近の天気をご連絡しなければ、、、随分とアップしていませんでしたので。
水温はゆっくりと下がり気味、27-28℃です。天気はここ数日晴天続きです。
透明度はシパダンは良く20m前後、マブール周辺は良いときは12-15m、
あまり良くない時もあります。
さて、年末もたくさんの方で賑わいそうです。
今年もSWVを選んでお越し下さりありがとうございました!!!!!

No comments:

Post a Comment