Friday, April 29, 2011

Good sunshine!

Beautiful day in Siamil beach
Hunting?? Giant grouper
Yesterday sunset.......getting dark,getting beautiful colour
[Special Thanks!!!: Kyoko-san all pics]

In this few days,we had a good news!
Froilan group saw Hammerhead shark in Southpoint.that's so huge size about 2.5m??
We're watching video show [Jude@scubazoo] at that night.
Yesterday Sipadan dive group saw 2 Eaglerays and Leopard shark.
Bobby found 2 Flambuoyant cuttlefish.
Visbility is getting change everyday.mostly Sipadan is good 20m.
Mabul and Kapalai still not so much 8-10m.
but Siamil was pretty good about 15-20m.
Finally weather is stabled sunny day in this couple days.

ここ数日良いニュースが聞かれています。
フロイランのチームがサウスポイントでハンマーヘッドシャークを目撃、かなり大きく2.5mあったとか。
私達はビデオショーでその夜みました。興奮しますね。[スクーバズー撮影]
昨日のシパダンダイブでは2枚のマダラトビエイとトラフザメを見たそうです。
ボビーは先日ハナイカ2匹を発見、こちらもかなり興奮しました。
透明度は毎日変わってきていますが、シパダンは平均して20m前後と良いです。
マブール・カパライは普段と変わらず8-10m程度。
ただ、シアミルはかなり良く15-20mでした。
やっと天気が安定してきたようです。

Weather: Sunny
Sea condition: Calm
Water temp:27-28℃
Dive guides:Allan,Niger,Andyrian,Valentine,Sandra

No comments:

Post a Comment